Cum mi-a venit ideea?

Această idee mi-a venit acum câțiva ani de zile. Am aplicat-o în fel și chip în tururile promovate prin Outdoor.

Îmi era clar de multa vreme că părinții își doresc ture active pentru copiii lor; de-a lungul timpului avusesem turiști care veniseră cu copii in excursie așa că le oferisem tot felul de activități antrenante.

Fast forward către minunatul 2020.

Stăteam si mă gândeam ce as putea să fac, acum că punțile cu turiștii străini mi-au fost tăiate. Bineînțeles că m-am gândit să mă angajez (asta era varianta cea mai ușoară dar mie nu îmi plac astea), am cochetat cu ideea asta și chiar am trimis CV-uri, dar am abandonat ideea asta repede; si mă felicit, fiindcă (să fim serioși) oricum nu eram convins ca vreau asta.

Și dintr-o dată mă lovește următorul raționament. Acum suntem în plină pandemie, nimeni nu știe ce va fi pe termen scurt darămite pe lung, suntem in lockdown. Totuși, asta nu va dura la nesfârșit.

Copiii stau acum închiși în casă, pe telefoane și tablete; bucuria părinților, în ghilimele. Dar nici asta nu va dura la infinit iar la un moment dat copiii vor ieși din casă; și atunci, părinții vor dori să îi vadă alergând, făcând mișcare; multă mișcare. De ce nu le-aș oferi eu asta?

Planul. Reclama. Execuția.

Odată planul făcut era clar ce trebuie să fac mai departe, adică reclamă; fiindcă așa am învățat la marketing: reclama e sufletul comerțului.

Mi-am petrecut mare parte din 2020 vorbind in cercurile de părinți despre potențialele tururi active cu copiii, de o zi; ideea era simplă: îți iau copilul dimineață, îl duc la munte și îl alerg pe acolo câteva ore, apoi îl duc să mănânce undeva, apoi îl aduc acasă (ți-l țin ocupat 13 ore, departe de telefon și tabletă). Cum zic americanii: it worked like a charm.

Ideea a ajuns acolo unde am vrut iar când restricțiile s-au mai împuținat am făcut niște tururi cu copiii; așa mare succes a avut prima încât pe a doua am făcut-o de două zile (cu stat noaptea la pensiune).

În iarnă am făcut excursii la munte cu fiică-mea și am promovat ce am făcut acolo peste tot pe unde am putut; ideea e să vorbești cât mai mult despre ceea ce faci fiindcă oamenii sunt de multe ori mai receptivi decât credem.

În concluzie, în 2021 excursiile cu copiii au luat avânt așa că m-am încumetat să fac și o tabără de 7 zile; a avut un succes așa de mare încât acum plănuim taberele pentru 2022.

Să vedem ce-o mai fi însă orice s-ar întâmpla cheia este adaptabilitatea; asta și un flux constant de idei 😉.